
ACCEPTĂM PLATA CU
TICHETE ȘI CARDURI DE VACANȚĂ!
NOU!
OFERIM SERVICII DE TRANSFER AEROPORT / INTERURBANE ȘI
ÎNCHIRIERI AUTO
CONTRA COST
Accesul în recepție și spre camere se face exclusiv pe scări!
Politica de confidențialitate
Introducere
Este foarte important pentru noi să realizăm o informare corectă a utilizatorilor acestui website cu privire la politica noastră de confidențialitate a datelor dvs. personale, așa încât, în cele ce urmează, vă punem la dispoziție informații precise cu privire la ce fel de date colectăm de la dvs., cum le folosim, în ce scop le folosim și care sunt drepturile dvs., în acest context.
În primul rând trebuie să definim, și este important să înțelegeți, expresia: „Date Personale”. Ea reprezintă în mod generic orice fel de informație despre o persoană fizică, a cărei particularități poate conduce, direct sau indirect, la identificarea acesteia. Vom enumera, aici, cu titlu de exemplu, dar fără a limita la acestea: numele și prenumele, adresa geografică, orice număr de identificare, orientarea politică, orientarea sexuală, adresa de email, orice informații despre localizare și orice alt identificator online precum dispozitivul folosit pentru accesarea internetului, adresa IP sau informațiile obținute prin cookie-uri.
În ce privește acordul dvs., în contextul colectării și folosirii datelor personale, am luat toate măsurile tehnice pentru ca să ne puteți oferi acest acord în deplină cunoștință de cauză, de la prima și până la ultima interacțiune cu acest site.
Scopul nostru comercial, prin raportare la obiectul de activitate al societății noastre, este prestarea de servicii în domeniul hospitalier, al alimentației publice și organizării de evenimente de orice tip, etc, iar noile reguli de protecție a datelor cu caracter personal (GDPR), ce ne sunt opozabile, fac parte din acest context. Prin urmare, ne angajăm:
-
să protejăm confidențialitatea datelor dvs., aceasta reprezentând o prioritate deosebită pentru conducerea companiei noastre;
-
să folosim aceste date pentru unicul scop de a vă oferi o experiență personalizată atât pe website-ul nostru, cât și eventual pe platformele online pe care ne-am putea promova produsele și serviciile (Facebook și Google, etc).
Datele dvs. personale vor fi utilizate doar dacă avem acordul dvs., în mai multe moduri, în funcție de natura și specificul lor. Mai jos am detaliat toate tipurile de date pe care le colectăm și cum le folosim ulterior:
-
Adresa de email
În cazul în care ne-ați furnizat adresa dvs. de email, aceasta va putea fi utilizată de noi pentru a vă trimite emailuri de informare cu privire la oferte legate de produsele și serviciile noastre, la contracte în vederea semnării, la facturi legate de achiziții, dar și la articolele și resursele conexe activității noastre, pe care le publicăm periodic pe acest site;
-
Numele și Prenumele
În cazul în care ne-ați furnizat Numele și Prenumele dvs., vom putea folosi aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primiți de la noi.
Platforma pe care o folosim este pentru prezentarea produselor și serviciilor noastre, și ne permite personalizarea, pe baza datelor furnizate, a experienței dvs. în relația cu noi, atât în mediul online, cât și în relaționarea directă. În acest din urmă context, acolo unde, și dacă, este cazul, am putea folosi aceste date pentru a încheia contracte, exprese ori implicite, între compania noastră și dvs.;
-
Funcția profesională
În cazul în care a fost necesar să ne furnizați funcția dvs. profesională, aceste date vor putea fi folosite pentru a personaliza email-urile ori contractele pe care le primiți de la noi, și în general, pentru a particulariza experiența dvs. cu noi;
-
Numărul de telefon
În cazul în care ne-ați furnizat numărul de telefon, aceste date vor putea fi folosite pentru a vă putea contacta direct, în cazul în care achiziționați unul sau mai multe din produsele și serviciile noastre, în scopul informării cu privire la eventuale modificări, în scopul confirmării datelor sau pentru orice alte situații ce ar impune contactarea dvs. rapidă;
-
Datele companiei (datele de facturare)
În cazul în care ne-ați furnizat datele companiei unde sunteți asociat, angajat, titular ori administrator, cum ar fi C.N.P. (la P.F.A./I.I.), C.U.I., Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, adresa sediului companiei, contul bancar, numele băncii, numele și funcția reprezentantului legal, vom putea utiliza aceste date pentru a încheia contracte prealabil convenite cu dvs.;
Nu sunteți obligat să ne furnizați niciun fel de date, ci totul ține strict de opțiunea dvs., însă este important să înțelegeți că fără ele relaționarea dvs. cu noi poate fi limitată, și că anumite părți din website este posibil să nu funcționeze corect, să nu putem colabora, sau să nu vă putem anunța cu privire la produsele și serviciile din portofoliul nostru de care ați putea fi interesat. La rândul nostru, enumerarea celor de mai sus nu incumbă colectarea obligatorie a tuturor acestor date, ci este posibil să colectăm doar o parte dintre ele, în funcție de opțiunile dvs. în relaționarea cu noi.
Datele colectate sunt folosite strict în scopul îmbunătățirii relației dvs. cu noi. Nu vindem, nu cesionăm, nu punem la dispoziție sub nicio formă datele dvs. către terțe părți. Oferim produse și servicii care se bazează pe încrederea clienților și a potențialilor clienți, iar siguranța datelor personale este esențială în acest proces.
În cazul în care vom furniza datele utilizatorilor acestui site către diverși parteneri contractuali cu care colaborăm, ne vom asigura că vă vom cere prealabil acordul, iar contractele cu aceștia vor conține clauze de confidențialitate.
Vor putea exista cazuri excepționale și doar pe baza unor cereri oficiale, în care vom furniza datele utilizatorilor acestui site către instituțiile publice care aplică legea în România.
Singurele date despre utilizatorii acestui site, la care terțe părți au acces, sunt agregate și anonimizate – pe baza cărora utilizatorii nu pot fi identificați.
Este posibil să facem publice informații care nu vă identifică personal și să permitem accesul partenerilor (ca editorii, advertiserii sau site-urile conectate) la acestea. De exemplu, este posibil să facem publice informații pentru a indica tendințele cu privire la folosirea generală a serviciilor noastre.
În cazul în care compania noastră este implicată într-o fuziune, într-o achiziţie sau într-o vânzare de active, vom continua să asigurăm confidenţialitatea tuturor informaţiilor cu caracter personal şi vom notifica utilizatorii afectaţi înainte ca informaţiile cu caracter personal să fie transferate sau să intre sub incidenţa unei alte Politici de confidenţialitate.
Acestea sunt drepturile dvs., în contextul colectării de către noi și prelucrării datelor ce vă aparțin:
-
Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate și folosite datele dvs.;
-
Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre dvs.;
-
Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre dvs.;
-
Dreptul de a solicita ștergerea datelor pe care le avem despre dvs.;
-
Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing către dvs.;
-
Dreptul de a solicita trimiterea datelor dvs. personale către dvs. sau către un alt operator;
-
Dreptul de a depune o plângere, cu referire la folosirea datelor dvs., către organele abilitate;
-
Dreptul de a vă retrage acordul.
Drepturile de mai sus nu sunt absolute, și există excepții de la acestea, în condiții bine determinate. Pentru orice întrebări, vă rugăm să ne contactați trimițând un email, ori accesând această pagină.
Politica de utilizare cookie-uri
Ce sunt cookie-urile
Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, un fragment mic de text creat în browser de site-ul web, care este stocat pe un computer, sau pe orice alt dispozitiv al unui utilizator, de pe care se accesează internetul. Cu ajutorul acestuia, site-ul web redvs. informații despre vizita dvs., de exemplu, limba preferată şi alte setări. Astfel, următoarea dvs. accesare poate fi mai simplă, iar site-ul vă poate fi mai util. Cookie-urile au un rol important. Fără ele, utilizarea internetului ar fi o experiență mult mai frustrantă. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware si nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului).
Utilizăm cookie-uri în numeroase scopuri. De exemplu, le-am putea utiliza pentru a reține preferințe de căutare sigură, pentru ca anunțurile ori prezentările care vă sunt afișate să fie mai relevante, pentru a număra utilizatorii care ne accesează website-ul, pentru a vă ajuta să vă înregistrați pentru serviciile noastre sau pentru a vă proteja datele.
Cookie-uri esențiale
Atragem atenția în mod special asupra acestui tip cookie-uri, întrucât ele sunt necesare pentru funcționarea website-ului, și nu pot fi dezactivate. Acestea sunt, de obicei, stabilite numai ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs. care reprezintă o solicitare de servicii, cum ar fi setarea preferințelor de confidențialitate, autentificarea sau completarea formularelor. Puteți seta browser-ul să vă blocheze sau să vă avertizeze despre aceste module cookie, dar anumite părți ale site-ului nu vor funcționa. Aceste cookie-uri nu stochează nici o informație de identificare personală.
Vă stăm la dispoziție cu orice fel de informații legate produsele și serviciile noastre, sau cu privire la orice informații suplimentare legate de felul în care colectăm și utilizăm datele dvs. personale. În acest sens vă rugăm să ne trimiteți un email din pagina de contact.
Noile reglementări legate de protecția datelor dvs. au fost publicate pe site-ul oficial în mai 2018. Prin urmare, recomandarea noastră e să luați măsurile necesare, atunci când aveți motive să credeți că reglementările sunt încălcate.